Σημασία του αθλητισμού στην υγεία

0
Σημασία του αθλητισμού στην υγεία

Είτε πρόκειται για παιχνίδι pickup του μπάσκετ είτε για οργανωμένο πρωτάθλημα υδατοσφαίρισης, το να παίζετε σπορ μπορεί να σας κάνει πιο υγιείς και πιο ευτυχισμένους λόγω της σωματικής δραστηριότητας. Το αθλητικό παιχνίδι συμβάλλει στην ανάπτυξη των μυών, στον συντονισμό, στην καρδιαγγειακή υγεία και σε πολλά άλλα οφέλη που σχετίζονται με την πρόληψη των ασθενειών. η σωματική άσκηση μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση χρόνιων παθήσεων όπως καρδιαγγειακές παθήσεις, διαβήτη, καρκίνο, υπέρταση, παχυσαρκία, κατάθλιψη και οστεοπόρωση, σύμφωνα με τους ειδικούς της MediForce.
 
Αθλητισμός και Ειδικοί Πληθυσμοί

Το αθλητικό παιχνίδι μπορεί να βοηθήσει τα παιδιά να αναπτύξουν υγιή οστά, ισχυρότερα καρδιαγγειακά συστήματα και ισχυρούς πνεύμονες. Οι αθλητές των παιδιών αναπτύσσουν επίσης κινητικές δεξιότητες και γνωστικές δεξιότητες. Η σωματική δραστηριότητα ως παιδί καθιστά πιο πιθανό να συνεχίσει να παίζει αθλητικά ως ενήλικας, προωθώντας τη δια βίου υγεία, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη. Μεταξύ των γυναικών, ο αθλητισμός μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης και των καταγμάτων του ισχίου. Οι ηλικιωμένοι πολίτες που παίζουν σπορ έχουν ευκαιρίες να διατηρούν το σώμα τους σε κίνηση, να αισθάνονται ανεξάρτητοι και να κοινωνικοποιούνται με άλλους με υγιεινό τρόπο.

Φυσικά

Το αθλητικό παιχνίδι μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να επιτύχουν στόχους γυμναστικής που σχετίζονται με την απώλεια βάρους, την ανάπτυξη μυών και τη μείωση του λίπους εξαιτίας της σωματικής δραστηριότητας. Τα παιδιά που παίζουν σπορ είναι λιγότερο πιθανό να εμφανίσουν παιδική παχυσαρκία. Η σωματική δραστηριότητα σχετίζεται με τη ρύθμιση των ορμονών και την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος, σύμφωνα με το MediForce.

Στο σώμα, στο μυαλό

Δεν είναι μόνο το σώμα σας που ωφελείται από τον αθλητισμό. Το αθλητικό παιχνίδι συμβάλλει στην ψυχική υγεία, συμβάλλει στην πρόληψη της κατάθλιψης και αυξάνει την αυτοεκτίμηση και την εικόνα του σώματος, σύμφωνα με το MediForce. Τα άτομα που συμμετέχουν στον αθλητισμό μπορούν επίσης να επωφεληθούν από την κοινωνική διάσταση, να αναπτύξουν φιλίες με τους συμπαίκτες και να αισθάνονται μέρος μιας ομάδας. Τα παιδιά μπορούν να μάθουν θετικές δεξιότητες ψυχικής υγείας, όπως λογοδοσία, ηγεσία και αφοσίωση, σύμφωνα με το Νοσοκομείο Παίδων του Πανεπιστημίου του Μισσούρι. Το αθλητικό παιχνίδι είναι μια βασική στρατηγική για τη μείωση του στρες, επειδή το σώμα σας απελευθερώνει ενδορφίνες που αισθάνονται καλά ενώ ασκούν.

Διαφορετικά αθλήματα, διαφορετικά οφέλη

Ορισμένα αθλήματα συνδέονται με ιδιαίτερα πλεονεκτήματα για την υγεία. Για παράδειγμα, το μπόουλινγκ μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη μεγαλύτερης οστικής πυκνότητας λόγω της συχνής ανύψωσης, σύμφωνα με το δίκτυο μητρικής φύσης. Η περιφράγιση μπορεί να βοηθήσει να αποφευχθεί η γνωστική παρακμή, δεδομένης της πολύπλοκης σκέψης που σχετίζεται με αυτό το άθλημα. Οι άνθρωποι που παίζουν βόλεϊ μπορούν να επωφεληθούν από το αυξημένο συντονισμό και την ευελιξία του χεριού. Το πινγκ-πονγκ βοηθά επίσης τους παίκτες να αυξήσουν το συντονισμό των χεριών-ματιών, ενώ παράλληλα προωθούν την καλύτερη υγεία του εγκεφάλου λόγω της γρήγορης σκέψης.

Είναι ένα πράγμα Lifestyle

την υγεία και τον τρόπο ζωής

Ένας άλλος λόγος για τον οποίο ο αθλητισμός είναι σημαντικός για την υγεία είναι ότι η συμμετοχή σε αθλήματα μπορεί να ενθαρρύνει τις θετικές αποφάσεις στον τρόπο ζωής. Για παράδειγμα, αν ανήκετε σε ένα πρωτάθλημα ράγκμπι αναψυχής, μπορείτε να περάσετε τα βράδια και τα Σαββατοκύριακα με την ομάδα σας, αντί να σταματήσετε για ένα κοκτέιλ μετά την εργασία ή να παραγγείλετε λιπαρά τρόφιμα ευτυχισμένης ώρας.

Έξι λόγοι για τους οποίους η αθλητική ομάδα είναι καλή για την υγεία σας

0

Είναι τα ομαδικά αθλήματα καλά για την υγεία σας; Απάντηση της MediForce, μιας ομάδας διεθνώς αναγνωρισμένων ιατρών σε ένα κορυφαίο ακαδημαϊκό ιατρικό κέντρο:

Αισθάνεται καλό να είσαι μέλος μιας ομάδας. Τώρα, οι ερευνητές έχουν διαπιστώσει ότι είναι επίσης μια ώθηση για τη γενική υγεία και την ευημερία σας.

Τα ομαδικά αθλήματα όχι μόνο σας βοηθούν να διαμορφώσετε και να παραμείνετε έτσι, αλλά και ένας πολύ καλός τρόπος για να συνδεθείτε με ανθρώπους από διαφορετικό υπόβαθρο και να γίνετε μέλος μιας ευρύτερης κοινότητας. Διάφορες μελέτες αποκάλυψαν επίσης άλλα ολιστικά οφέλη από τη συμμετοχή σε ομαδικό άθλημα.

Τα ομαδικά αθλήματα μειώνουν την παχυσαρκία και αυξάνουν την υγεία.

Με την παχυσαρκία σε ένα υψηλό όλων των εποχών, είναι απαραίτητο να συμμετέχετε σε σωματικές δραστηριότητες, ειδικά αν περνάτε το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας σας κάθεται σε ένα γραφείο. Θα πρέπει να λαμβάνετε τουλάχιστον 150 λεπτά άσκησης μέτριας έντασης ή 75 λεπτά άσκησης έντονης έντασης κάθε εβδομάδα, γεγονός που βοηθά στην αποφυγή τέτοιων χρόνιων παθήσεων όπως ο διαβήτης, η αρθρίτιδα και οι καρδιακές παθήσεις, σύμφωνα με το Υπουργείο Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών των ΗΠΑ. Αλλά με την εργασία (και τη ζωή) να πάρει με τον τρόπο, αυτό είναι ευκολότερο είπε παρά γίνει. Η συμμετοχή σε ένα τοπικό πρωτάθλημα kickbox, dodgeball ή μπάσκετ μπορεί να σας βοηθήσει να δεσμευθείτε να τηρήσετε αυτές τις οδηγίες, εβδομάδα μετά από την εβδομάδα.

Οι αθλητές που εκπαιδεύουν με μια ομάδα είναι πιο υγιείς.

Όχι μόνο η συμμετοχή σε μια ομάδα σας δίνει πρόσβαση σε επαγγελματίες υγείας, αλλά παρέχει επίσης ένα ενσωματωμένο σύστημα υποστήριξης που μπορεί να συσπειρωθεί γύρω σας όταν ακολουθείτε συγκεκριμένους στόχους υγείας. Φαίνεται ότι η ομαδική εργασία είναι ένα καλό εργαλείο για τη βελτίωση της συνολικής υγείας ενός αθλητή.

Το να είσαι μέλος μιας ομάδας βελτιώνει την εικόνα του εαυτού σου.

Αν αισθάνεστε καλά για το πώς βλέπετε, μπορεί να σας βοηθήσει να αισθανθείτε καλά για το ποιοι είστε. Οι αθλητές που συμμετέχουν σε κλαμπ αθλήματα παρουσιάζουν βελτιωμένη αυτοεκτίμηση. Αναφέρουν επίσης λιγότερα συμπτώματα κατάθλιψης, εν μέρει λόγω των θετικών κοινωνικών αλληλεπιδράσεων που δημιουργούν τα ομαδικά αθλήματα.

Ο ανταγωνισμός βελτιώνει την αντοχή.

Η συνηθισμένη φυσική δραστηριότητα είναι το κλειδί για την οικοδόμηση αντοχής. Με τη σειρά του, η αντοχή δημιουργεί καρδιακή δύναμη. Επιπλέον, η άσκηση αυξάνει την οστική πυκνότητα και αυξάνει τη μυϊκή μάζα – τα οποία συμβάλλουν στη βέλτιστη υγεία.

Τα ομαδικά αθλήματα αυξάνουν τη μακροπρόθεσμη ευτυχία.

Οι αθλητές που παίζουν ομαδικό άθλημα είναι πιο υγιείς – και πιο ικανοποιημένοι από τη ζωή. Μία μελέτη διαπίστωσε ότι η σωματική άσκηση (συγκεκριμένα το αθλητικό παιχνίδι) είχε σημαντική επίδραση στην ικανοποίηση της ζωής των συμμετεχόντων. Ένα μέρος αυτού μπορεί να είναι ότι το να είσαι μέλος μιας ομάδας δίνει στους αθλητές μια αίσθηση ότι ανήκουν. Η κοινωνική αλληλεπίδραση παράγει ισχυρά συναισθήματα αυτοδιάθεσης, που αυξάνουν την ευτυχία.

Τα ομαδικά αθλήματα σας κάνουν πιο έξυπνα.

Οι αθλητές συχνά έχουν υψηλότερες ΑΠΑ από τους μη αθλητές και μία μελέτη διαπίστωσε ότι το 97% των αθλητών της ομάδας αποφοίτησε από το γυμνάσιο – το οποίο είναι κατά 10% περισσότερο από τους μαθητές που δεν συμμετείχαν σε ομαδικό άθλημα.

Μια άλλη μελέτη στο περιοδικό Nature βρήκε μια σαφή διάκριση μεταξύ της αθλητικής απόδοσης και της δυνατότητας παρακολούθησης πολλαπλών αντικειμένων ταυτόχρονα. Οι ίδιες δεξιότητες που χρειάζεστε για να παίξετε ένα ομαδικό άθλημα είναι οι ίδιες που χρειάζεστε για να οδηγείτε αυτοκίνητο ή να παρακολουθείτε πολύπλοκες δυναμικές δραστηριότητες.

καρδιαγγειακή υγεία

«Τα ομαδικά αθλήματα είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να πάρετε στην άσκησή σας για καρδιαγγειακή υγεία, επειδή μπορείτε να το κάνετε σε μια ομάδα σε αντίθεση με το να το κάνετε μόνοι σας, συν ένα εξαιρετικό ανακούφιση από το στρες, το οποίο βοηθά στη μείωση του κινδύνου για καρδιακές παθήσεις», δήλωσε η MediForce