Πώς να είναι ένα αθλητικό πρόσωπο

Συμμετοχή στον αθλητισμό

Βρείτε ένα άθλημα που σας ενδιαφέρει. Πάρτε τα μέτρα για να γίνει ένα αθλητικό πρόσωπο με την εύρεση ένα άθλημα διασκέδαση για την πρακτική. Ανάλογα με τα προσωπικά σας συμφέροντα και πλεονεκτήματα, η παρούσα απόφαση μπορεί να διαφέρει. Αν σας αρέσει ιδιαίτερα ανταγωνιστικά παιχνίδια με πολύ τρέξιμο, να εξετάσει το ποδόσφαιρο ή το ράγκμπι. Αν σας αρέσει δύναμη συγκεκριμένες δραστηριότητες, δοκιμάστε την άρση βαρών ή πάλη. Κάντε αυτό το κουίζ για να δείτε ποιο άθλημα είναι καλύτερο για σας: https://www.kentsport.org/get-active/find-your-sport.

Ψάξτε το άθλημα για να δείτε αν είναι σωστό για σας. Σπορ όπως το μπάσκετ μπορεί να φαίνεται διασκεδαστικό, αλλά θα μπορούσε να είναι δύσκολο αν είστε στο συντομότερο άκρο του φάσματος ύψος. Ελέγξτε εδώ για να δείτε ποιο άθλημα είναι το καλύτερο για τον τύπο του σώματός σας: https://www.bbc.com/news/uk-28062001.

Για παράδειγμα, πιο επιθετικοί άνθρωποι μπορεί να ενδιαφέρονται για χόκεϊ ή πυγμαχία, ενώ λιγότερο επιθετικοί άνθρωποι μπορεί να έχουν πιο διασκεδαστικό κολύμπι.

Πηγαίνετε σε ένα πάρκο ή ένα τοπικό γυμναστήριο άθλησης. Κρατήστε το σύνταγμα στη ρουτίνα της προπόνησής σας, ενσωματώνοντας ένα άθλημα στην καθημερινή προπονήσεις σας. Ελέγξτε σε απευθείας σύνδεση για να δείτε αν υπάρχουν όμορφα γυμναστήρια ή πάρκα γύρω από το ξενοδοχείο, όπου μπορείτε να ασκήσετε το άθλημα που προτιμάτε. Ανάλογα με το πού θα πάτε, μπορείτε να συναντήσετε κάποιον με παρόμοια αθλητικά συμφέροντα και τους στόχους!

Αγοράστε μερικά ρούχα που σας δίνουν περισσότερη αναπνοή, ενώ ασκείστε. Τρέξιμο Σορτς και γιόγκα παντελόνι είναι μεγάλες επιλογές για να εξετάσει, καθώς και moisture-proof πουκάμισα. Επίσης, να είστε βέβαιος να φορέσει άνετα πάνινα παπούτσια ή πάνινα παπούτσια κάθε φορά που προπονείστε.

Άνεμος-ανθεκτικές κορυφές δεξαμενή και σακάκια είναι επίσης μεγάλα στοιχεία για να εξετάσει.

Συμμετοχή σε μια τοπική ομάδα ή πρωτάθλημα. Γίνετε μέλος μιας ομάδας σχολείο ή Κοινότητα μετά αισθάνεστε πιο άνετα σε ένα συγκεκριμένο άθλημα. Παίζοντας σε κοινοτικό επίπεδο, βοηθά να συνεχίσουν την αθλητική τους στόχους σε μικρότερο επίπεδο και να πάρετε μια καλύτερη κατανόηση του αθλήματος σε πραγματικό χρόνο.

Εάν σας ενδιαφέρει ιδιαίτερα ή ασχολούνται με ένα συγκεκριμένο άθλημα, εξετάστε τη δυνατότητα να αναζητήσουν επιλογές επαγγελματικής κατάρτισης.

Διατηρήστε μια υγιεινή διατροφή

Ενσωματώνουν πολλά φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σας. Πάρτε το χρόνο να φάει πολλά προϊόντα κάθε μέρα. Συνιστάται να τρώτε τουλάχιστον 4½ φλιτζάνια (790 g) φρούτων και λαχανικών κάθε μέρα, τα οποία μπορούν εύκολα να ληφθούν με μια σωστή λίστα αγορών. Συμπεριλάβετε μια ποικιλία από φρέσκα τρόφιμα σε κάθε γεύμα για να κρατήσει το σώμα σας σε τέλεια φόρμα για τις μελλοντικές αθλητικές δραστηριότητες.

Για πρωινό, να εξετάσει την προσθήκη φέτες μπανάνας ή μούρα στο μπολ των δημητριακών.

Πιείτε μια σαλάτα για μεσημεριανό γεύμα ή φτιάξτε στον εαυτό σας ένα φλιτζάνι σούπα.

Δοκιμάστε να προσθέσετε ψιλοκομμένα λαχανικά όπως τα κρεμμύδια και το σκόρδο κατά την προετοιμασία σάλτσες και σούπες στο σπίτι.

Ακολουθήστε μια πλούσια σε πρωτεΐνες διατροφή. Φάτε πολλή πρωτεΐνη κάθε μέρα για να κρατήσει τους μυς, τα οστά και την κυκλοφορία σας σε άριστη κατάσταση. Όντας ένα αθλητικό πρόσωπο απαιτεί από εσάς να αναπτύξει τη δύναμη και το ήμισυ αυτής της μάχης έρχεται στην κατανάλωση αρκετά πρωτεϊνούχα τρόφιμα. Εάν δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε, στοχεύουν σε τρόφιμα που δεν έχουν πολλά κορεσμένα λίπη, όπως το ελληνικό γιαούρτι, ψάρια, φασόλια, κοτόπουλο και γαλοπούλα.

Κατά τη διάρκεια της ημέρας, προσπαθήστε να κάνετε ένα δέκατο του συνολικού αριθμού θερμίδων σας προέρχονται από πρωτεΐνες.

Πάρτε μια πολυβιταμίνη για να πάρετε πολλά θρεπτικά συστατικά ταυτόχρονα. Αγοράστε μερικές πολυβιταμίνες, αν έχετε δυσκολία στην κατανάλωση αρκετά σωστά θρεπτικά συστατικά ανά ημέρα. Οι αθλητές πρέπει να έχουν το σώμα τους σε άριστη κατάσταση, πράγμα που σημαίνει ότι λαμβάνουν αρκετές από τις απαραίτητες βιταμίνες και μέταλλα, όπως η βιταμίνη Α, C και Ε.

Δοκιμάστε να πάρετε πρόσθετα συμπληρώματα εάν τα επίπεδα της βιταμίνης σας είναι χαμηλά σε ορισμένες περιοχές. Ρωτήστε το γιατρό σας πριν πάρετε οποιοδήποτε συγκεκριμένο χάπι.

Δεν υπερβαίνει τη συνιστώμενη ημερήσια δόση βιταμινών, δεδομένου ότι αυτό μπορεί να κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.

Επιλέγουμε ολόκληρους κόκκους αντί επεξεργασμένων ψωμιών. Αποκτήστε περισσότερη ενέργεια για έναν αθλητικό τρόπο ζωής με τη μετάβαση σε multi-grain. Αυτά τα δημητριακά καθιστούν πολύ πιο εύκολο για σας να καταναλώνετε μια ποικιλία θρεπτικών συστατικών, όπως ίνες, μέταλλα και βιταμίνες. Οι πολλαπλάσιοι κόκκοι βοηθούν επίσης στη διατήρηση του γαστρεντερικού σωλήνα σε άριστη κατάσταση /

Εάν δεν είστε οπαδός του ψωμιού, να εξετάσει την κατανάλωση σιτηρών σε διαφορετικές μορφές, όπως πλιγούρι βρώμης.

Πιστεύεται επίσης ότι η κατανάλωση περισσότερων δημητριακών μειώνει την αρτηριακή πίεση και τη χοληστερόλη.

Πίνετε άφθονο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μείνετε ενυδατωμένοι όλη την ημέρα, όταν υιοθετείτε έναν αθλητικό τρόπο ζωής. Ενώ ο καθένας θα πρέπει να πίνετε άφθονο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι αθλητές, ειδικά για να κρατήσει το σώμα τους ενυδατωμένο και έτοιμο να πάει. Οι άνδρες θα πρέπει να στοχεύουν σε 15,5 φλιτζάνια (3,7 λίτρα) ανά ημέρα, ενώ οι γυναίκες θα πρέπει να δοκιμάσετε 11,5 φλιτζάνια (2,7 λίτρα) ανά ημέρα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Stay in Touch

To follow the best weight loss journeys, success stories and inspirational interviews with the industry's top coaches and specialists. Start changing your life today!

[tdn_block_newsletter_subscribe input_placeholder=»Your email address» btn_text=»Count Me In» tds_newsletter2-image=»» tds_newsletter2-image_bg_color=»#c3ecff» tds_newsletter3-input_bar_display=»row» tds_newsletter4-image=»» tds_newsletter4-image_bg_color=»#fffbcf» tds_newsletter4-btn_bg_color=»#f3b700″ tds_newsletter4-check_accent=»#f3b700″ tds_newsletter5-tdicon=»tdc-font-fa tdc-font-fa-envelope-o» tds_newsletter5-btn_bg_color=»#000000″ tds_newsletter5-btn_bg_color_hover=»#4db2ec» tds_newsletter5-check_accent=»#000000″ tds_newsletter6-input_bar_display=»row» tds_newsletter6-btn_bg_color=»#da1414″ tds_newsletter6-check_accent=»#da1414″ tds_newsletter7-image=»» tds_newsletter7-btn_bg_color=»#1c69ad» tds_newsletter7-check_accent=»#1c69ad» tds_newsletter7-f_title_font_size=»20″ tds_newsletter7-f_title_font_line_height=»28px» tds_newsletter8-input_bar_display=»row» tds_newsletter8-btn_bg_color=»#00649e» tds_newsletter8-btn_bg_color_hover=»#21709e» tds_newsletter8-check_accent=»#00649e» embedded_form_code=»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» tds_newsletter1-input_bar_display=»row» content_align_horizontal=»content-horiz-center» tdc_css=»eyJhbGwiOnsibWFyZ2luLWJvdHRvbSI6IjYwIiwiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJsYW5kc2NhcGUiOnsiZGlzcGxheSI6IiJ9LCJsYW5kc2NhcGVfbWF4X3dpZHRoIjoxMTQwLCJsYW5kc2NhcGVfbWluX3dpZHRoIjoxMDE5LCJwb3J0cmFpdCI6eyJtYXJnaW4tYm90dG9tIjoiNDAiLCJkaXNwbGF5IjoiIn0sInBvcnRyYWl0X21heF93aWR0aCI6MTAxOCwicG9ydHJhaXRfbWluX3dpZHRoIjo3NjgsInBob25lIjp7IndpZHRoIjoiMTAwJSIsImRpc3BsYXkiOiIifSwicGhvbmVfbWF4X3dpZHRoIjo3Njd9″ tds_newsletter=»tds_newsletter1″ tds_newsletter1-f_descr_font_family=»420″ tds_newsletter1-f_descr_font_size=»eyJhbGwiOiIxMyIsInBob25lIjoiMTUifQ==» tds_newsletter1-f_descr_font_line_height=»1.3″ tds_newsletter1-f_btn_font_family=»92″ tds_newsletter1-f_btn_font_transform=»uppercase» tds_newsletter1-f_btn_font_size=»eyJhbGwiOiIxNSIsInBob25lIjoiMTMiLCJwb3J0cmFpdCI6IjEyIn0=» tds_newsletter1-description_color=»#666666″ tds_newsletter1-title_color=»#333333″ tds_newsletter1-input_text_color=»#333333″ tds_newsletter1-input_placeholder_color=»#cccccc» tds_newsletter1-f_input_font_family=»420″ tds_newsletter1-f_input_font_size=»eyJhbGwiOiIxMyIsInBob25lIjoiMTMiLCJwb3J0cmFpdCI6IjExIn0=» tds_newsletter1-input_border_size=»1″ tds_newsletter1-input_border_color=»#dce6e8″ tds_newsletter1-input_border_color_active=»#cbd7db» tds_newsletter1-btn_bg_color=»#e2b26f» tds_newsletter1-btn_bg_color_hover=»#e2b26f»]

Related Articles